Wednesday, September 15, 2004

първи пост

:)
първото нещо което правя сутрин като дойда на работа е да си проверя пощите (дотук имам 4 акаунта ;) ) и да прегледам няколко блога...тея блогове се оказаха доста интересно четиво, хем забавно ( като тази ода за чорапите ;) - много ми е любима ), пък и полезно...е реших да се опитам и аз да си създам този навик, въпреки че съм далече от идеята, че имам нещо кой-знае колко ново/ценно да кажа...бе ако не друго поне ще има къде да проверя какво съм правила преди 3 месеца, хмм и вместо на дълго и нашироко да обяснявам на баща ми или сестра ми примерно едни и същи работи по icq (това е основното средство за комуникация в нашто семейство :) - вкъщи е весело ), те ще могат сами да си проверяват как съм днес примерно и... бе идеята ми беше че блогването може да се окаже много полезно средство за комуникация :) и много интересно

хмм...дотук добре...ами ся незнам откъде да започна...
днеска...работата...цял ден се боря с някакви buffer overflows - и ми стана много интересно (много си харесвам работата помежду другото ;) ) , ама опрат ли нещата до дебъгване ми става лошичко...уф, тоя дебъгер...никога, по дяволите, не мога да се оправя като хората с него...като се сетя само как ми трябваше един месец докато се ориентирам само как да си компилирам щуротиите с дебъг инфо, и как през тоя един месец при всеки опит да дебъгвам каквото и да е ми изскачаше само някакво disassembly ми призлява още повече...добре че съм упорита - няма да се предам!, се някога ще трябва да му свикна, пък дотогава - за лаици като мен - нали има printf ;) се някак и с него ще трява да се оправям ;)
та за buffer overflows - темата ми е много любима, а и днеска попаднах на толкова красиви примери...
но айде утре повече по темата че ся стана много късно
:)

No comments: