Tuesday, October 26, 2004

е, най-накрая приключих с гадния лаптоп и стаята с многото кабеляци и уствойства, от които изпитвах такъв ужас..поне засега, де...жалко, тъкмо взех да свиквам...при първа възможност трябва да кача снимки - гледката е просто уникална...;)
а хората, чиито бюра са там, най-накрая ще си отдъхнат от мен...
не се успах за работа тая сутрин - голямо геройство от моя страна, но при трите часа сън снощи в момента умирам
а преди съвсем да ми се е изпарило от главата... все не мога да си намеря удобен месинджър нито за Linux, нито за Windows - какво ли не пробвах - Miranda , Trillian, Yahoo Messanger, Gaim и за двете ОС , Kopete ... и все се намира по нещо да ме дразни - в крайна сметка май се спирам на Gaim, въпреки че Gnome и всичките му приложения старшно ме дразнят... Но все пак - предмиствата са си предимства - поддържа всичките Instаnt messaging протоколи, а и много бързо свикнах с него, има версии за Windows и за Linux, така че няма да ми се налага да преключвам от една вълна на друга...с едно важно уточнение обаче - версията на Gaim, както и тази на Kopete, които идват със Slackware 10 явно не поддържат добре Yahoo протокола, така или иначе не успях нито веднъж да се логна в Yahoo! - причината - ГРЕШНА парола!!! Е проблема се реши лесно - с последната версия на Gaim v1.0.2 от SourceForge си ползвам и Yahoo!-то съвсем спокойно ;)
Изводът - трябва да се ъпдейтва ;)))))))))

No comments: