Tuesday, October 26, 2004

уфф........
ужасен ден...едвам успях да се събудя и да не закъснея за работа (или поне не прекалено много; все повече и повече се убеждавам, че идеята за работен ден, който да почва към 3 следобяд е чудесна)...
продължавам да работя на неудобния лаптоп с клавиши като джапанки и си откачам още повече...за капак, деня завърши толкова нелепо, че не е истина...
както винаги вдъхновението за работа дойде по-някое време късния следобяд, пък и тогава взе да става и по-спокойни, а и понеже не бях свършила всичко, което смятах да свърша днес, въобще не съм разбрала как и последния човек от офиса си е заминал...и понеже се бях забила в една стая вдъното на коридора, където са устройствата, с който работя в момента, и той въобще не е разбрал че съм там, и си е заминал с идеята, че няма никой в офиса...охраната минала на проверка, но пак понеже съм била в дъното на коридора не се е сетила да види дали там има хора, а и понеже аз съм имала огромното неблагоразумие да затвора вратата на кабинета...та охраната приключила с проверката, заключила спокойно етажа и пуснала алармата...е в тоя красив момент аз взех да чувам някакъв невероятно дразнещ звук, и ощо взето се осъзнах какво е станало...
няма смисъл да обяснявам за паниката дето ме хвана в първия момент, нито за цирка когато охраната и СОТ-аджиите пристигнаха...обясненията...бе с две думи УЖАС!!! толкова зле май не ми е било отдавна...и толкова глупова май отдавна не се бях чуствала...
и като капан на всичко, в момента е 3:20 АМ, а на мен грам не ми се спи..
изгледите утре сутрин пак да се успя за работа са много големи
:(

No comments: