Sunday, October 24, 2004

:)
прекарах съботата и неделята в опити да се завлека
на OpenFest, но уви...успях да стигна дотам чак в неделя (и то след не малко премеждия - озоваване в Дружба 2 например), към 3 следобяд, когато цялата работа беше почти приключила..ама така ще е, като съм толкова разсеяна, и неорганизирана, аз и не само аз.., ;)
добре че самите лекции, или поне част от тях ги има качени в интернет, ще мога да прегледам тези, които реша че си заслужават...
по програмата ми се струва, че голяма част от лекциите са били прекалено...хм...бизнес/потребителски-ориентирани, определено не ми е интересно да слушам за Linux в българския Парламент или пък за Проектът KDE, новостите във версия 3.3 р, така че може би не съм изпуснала чак толкова много...а и освен това, присъствието ми го има документирано - който не вярва да види -
http://openfest.fsa-bg.org/archive/2004/photos/Anton_Zinoviev/imgp1285_Lg.jpg.66.html
;)
а и да не забравя - трябва да ми забранят да стъпвам в студентски град!

No comments: